Witam. Przed wczoraj parkując zaatakowałem jak się okazało zbyt wysoki krawężnik i wjeżdżając już tyłem auta usłyszałem mocny huk. Zawadziłem tyłem (więc miska odpada) więc pomyślałem, że to wydech ale sam silnik zaczął dziwnie pracować (klekocze jak diesel). Dziś postanowiłem zajrzeć do stanu płynów i zauważyłem, że spod korka wlewu oleju silnikowego wypluwany jest olej (nie trzymam go na wysokim poziomie). Wyciągnąłem bagnet, przetarłem i po ponownym sprawdzeniu zauważyłem, że w misce jest kompletnie sucho! Dolałem około półtora litra oleju by sprawdzić czy dociera do miski i bagnet zaczął być mokry od oleju. Co się mogło zdarzyć? Co naprawiać?
Przycisk wyłączenia ASR / ESC
Zwiń
X
-
Przycisk wyłączenia ASR / ESC
Panowie, czy można do standardowego panelu przycisków, tego przy drążku zmiany biegów, dołożyć przycisk wyłącznika ASR? Czy trzeba wymieniać cały panel? I czy wymiana przycisku/panelu załatwia sprawę definitywnie? Męczy mnie trochę wyłączanie ASR z menu Bolero :roll: Chciałbym mieć to dostępne pod szybkim guzikiem ops:
-
-
Zamieszczone przez rrobertpotem kabelki do pompy ABS i przekodowanie pompy
A nie orientuje się ktoś dlaczego w niektórych O3 jest taki wyłącznik fabrycznie, a w niektórych nie? Od którego innego elementu wyposażenia (opcji) to mogło zależeć? Bo z tego co pamiętam to w cennikowych opcjach taki wyłącznik nie widniał na liście :lol:
Zamieszczone przez greg505antek, wymyslasz :lol:
Ja wylaczam to "prawie" bez patrzenia na bolero
Komentarz
-
-
To przycisk który po naciśnięciu wyłącza ASR, a po dłuższym przytrzymaniu włącza ESC sport - które skądinąd wiele nie zmienia w stosunku do standardowego.
Całkiem wyłączyć ESC się nie da - znaczy da się zakodować żeby się dało, ale w standardzie się nie da."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Clip, Jakie wylaczanie trakcji masz na mysli? Jezeli chodzi CI o wylaczenie ESP, to nie pamietma skad mam, ale odkopałem:
Kod:ESP sport and OFF STG 03 Bremsenelektronik Codierung Byte 29: Letzte Nummer ändern: 9: Aktiv / ASR aus / ESC sport 6: Aktiv / ESC sport / ESC aus 7: Aktiv / ASR aus / ESC aus
Pierwsza wartosc jest po odpaleniu aktywna, druga to ta, ktora sie wlaczy po nacisnieciu, a trzecia po przytrzymaniu przycisku ESP.
Z tego co mi wiadomo ABS nie da sie wylaczyc, ale nie sadze bys i to chciał zrobic..
Komentarz
-
-
skoro tak to wstaw sobie 9 albo 7.
Oba po przycisnieciu Ci wylacza ASR, a przytrzymanie albo wlaczy ESP na sport albo w ogole.
Nie wiem jak w Twoim, ale wydaje mi sie ze w RSie przytrzymanie powodowało wylaczenie ASR.. Nie mniej - jak zlapiesz kogos z kabelkiem to rozpiske masz co gdzie ustawic by miec jedna albo druga opcje Skoro na braku ASR zalezy, polecam 7
Komentarz
-
-
Mnie Driving Mode Select interesuje ze względu na tryb ECO i jedziw spółdziałanie z DSG uruchomiające bieg jałowy - tzw żeglowanie w trakcie odpuszczania gazu
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Czy coś się udało zrobić w temacie doposażania w Driving Mode Select ?
Komentarz
-
-
rrobert ,
w golfie i sportvanie też można doposażyć (co ciekawe innych modelach vw już nie)
Jest tez manual po polsku
https://shops.volkswagen.com/assets/...09_ENG_001.pdf
Zestaw dokłada przyciski mode i esp i z 2 żyły kabki
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...1eb8410b3b.jpgOstatnio edytowany przez multimax; 711.
Komentarz
-
Komentarz