Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przycisk wyłączenia ASR / ESC

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Przycisk wyłączenia ASR / ESC

    Witam. Przed wczoraj parkując zaatakowałem jak się okazało zbyt wysoki krawężnik i wjeżdżając już tyłem auta usłyszałem mocny huk. Zawadziłem tyłem (więc miska odpada) więc pomyślałem, że to wydech ale sam silnik zaczął dziwnie pracować (klekocze jak diesel). Dziś postanowiłem zajrzeć do stanu płynów i zauważyłem, że spod korka wlewu oleju silnikowego wypluwany jest olej (nie trzymam go na wysokim poziomie). Wyciągnąłem bagnet, przetarłem i po ponownym sprawdzeniu zauważyłem, że w misce jest kompletnie sucho! Dolałem około półtora litra oleju by sprawdzić czy dociera do miski i bagnet zaczął być mokry od oleju. Co się mogło zdarzyć? Co naprawiać?

  • #2
    Przycisk wyłączenia ASR / ESC

    Panowie, czy można do standardowego panelu przycisków, tego przy drążku zmiany biegów, dołożyć przycisk wyłącznika ASR? Czy trzeba wymieniać cały panel? I czy wymiana przycisku/panelu załatwia sprawę definitywnie? Męczy mnie trochę wyłączanie ASR z menu Bolero :roll: Chciałbym mieć to dostępne pod szybkim guzikiem ops:

    Komentarz


    • #3
      konieczna wymian panelu na taki z klawiszem ASR. potem kabelki do pompy ABS i przekodowanie pompy i w zasadzie to wszystko

      Komentarz


      • #4
        antek, wymyslasz :lol:
        Ja wylaczam to "prawie" bez patrzenia na bolero
        Black magic

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez rrobert
          potem kabelki do pompy ABS i przekodowanie pompy
          Dzięki za info, czyli jest z tym trochę więcej zabawy niż tylko wymiana zestawu włączników :roll:
          A nie orientuje się ktoś dlaczego w niektórych O3 jest taki wyłącznik fabrycznie, a w niektórych nie? Od którego innego elementu wyposażenia (opcji) to mogło zależeć? Bo z tego co pamiętam to w cennikowych opcjach taki wyłącznik nie widniał na liście :lol:


          Zamieszczone przez greg505
          antek, wymyslasz :lol:
          Ja wylaczam to "prawie" bez patrzenia na bolero
          ojtam ojtam :lol: :diabelski_usmiech

          Komentarz


          • #6
            Z tego co pamietam to przycisk jest w wersjach 4x4 i rs
            Black magic

            Komentarz


            • #7
              W RS masz tylko jeden od ESP - ktory po przytrzymaniu wylacza tez ASR, o ile dobrze pamietam..

              Moja O3 RS

              Komentarz


              • #8
                To przycisk który po naciśnięciu wyłącza ASR, a po dłuższym przytrzymaniu włącza ESC sport - które skądinąd wiele nie zmienia w stosunku do standardowego.

                Całkiem wyłączyć ESC się nie da - znaczy da się zakodować żeby się dało, ale w standardzie się nie da.
                "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                Komentarz


                • #9
                  odgrzeje troche starego kotleta.
                  Czy ktos z warszawy dorobilby mi wylaczanie trakcji z przycisku?
                  Powered by R-Performance

                  Komentarz


                  • #10
                    Clip, Jakie wylaczanie trakcji masz na mysli? Jezeli chodzi CI o wylaczenie ESP, to nie pamietma skad mam, ale odkopałem:

                    Kod:
                    ESP sport and OFF
                    STG 03 Bremsenelektronik 
                    Codierung 
                    Byte 29:  
                    Letzte Nummer ändern:   
                    9: Aktiv / ASR aus / ESC sport  
                    6: Aktiv / ESC sport / ESC aus  
                    7: Aktiv / ASR aus / ESC aus
                    Czyli w sterowniku 03 wchodzisz w kodowanie, Bajt 29 i tam zmieniasz ostatnia cyfre jak podane. Przestawiłem sobie na 6 i faktycznie wyłacza ESP, a nie tylko zmniejsza jego ingerencje. Sprawdzone zeszłej zimy na pustym placu, na zwykłym bez recznego nie dało sie zarzucic tyłem mocniej, w Sport szło łatwiej, a przy wyłaczonym juz bez problemu.
                    Pierwsza wartosc jest po odpaleniu aktywna, druga to ta, ktora sie wlaczy po nacisnieciu, a trzecia po przytrzymaniu przycisku ESP.
                    Z tego co mi wiadomo ABS nie da sie wylaczyc, ale nie sadze bys i to chciał zrobic..

                    Moja O3 RS

                    Komentarz


                    • #11
                      Trakcja czyli asr
                      Czyli zeby sie dalo efektywnie przyspieszac na granicy przyczepnosci
                      Powered by R-Performance

                      Komentarz


                      • #12
                        skoro tak to wstaw sobie 9 albo 7.
                        Oba po przycisnieciu Ci wylacza ASR, a przytrzymanie albo wlaczy ESP na sport albo w ogole.

                        Nie wiem jak w Twoim, ale wydaje mi sie ze w RSie przytrzymanie powodowało wylaczenie ASR.. Nie mniej - jak zlapiesz kogos z kabelkiem to rozpiske masz co gdzie ustawic by miec jedna albo druga opcje Skoro na braku ASR zalezy, polecam 7

                        Moja O3 RS

                        Komentarz


                        • #13
                          W rs fabrycznie jest opcja 9, mam zmienione na 6.
                          "k..., aleś pan tu bestię postawił"

                          Komentarz


                          • #14
                            Tylko ze u mnie trzeba jeszcze dolozyc przycisk.
                            Tak wiec szukam kogos kto podlaczy przycisk i zakoduje co trzeba
                            Powered by R-Performance

                            Komentarz


                            • #15
                              Mnie Driving Mode Select interesuje ze względu na tryb ECO i jedziw spółdziałanie z DSG uruchomiające bieg jałowy - tzw żeglowanie w trakcie odpuszczania gazu



                              Czy coś się udało zrobić w temacie doposażania w Driving Mode Select ?

                              Komentarz


                              • #16
                                jeszcze nie. ale co ciekawe w audi można doposażyć w "mode select" jest specjalny pakiet tak jak do tempomatu

                                Komentarz


                                • #17
                                  rrobert ,
                                  w golfie i sportvanie też można doposażyć (co ciekawe innych modelach vw już nie)

                                  Jest tez manual po polsku
                                  Link

                                  Zestaw dokłada przyciski mode i esp i z 2 żyły kabki
                                  Link
                                  Ostatnio edytowany przez multimax; 711.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    / kilku żyłowy kabelek (nie 2 żyłowy)

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X